TS EN ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi

11 Ocak 2017 Çarşamba

Günümüz rekabet ortamında ürün ve hizmet alanındaki yenilikler yerleşik performans düzeylerinin yeniden tanımlanmasına yol açmaktadır. Başarılı işletmeler için müşterilerin gereksinimlerini yönetmek vet markalarını korumak açısından şikayet yönetim sistemini kurmak önemli bir gerekliliktir. Bu standart, müşteri şikayetlerini başarılı bir şekilde ele almanın kilit gerekliliklerini belirtir ve işletmenizde müşteri memnuniyetsizliği ile başa çıkmanıza yardımcı olur.


Odamız, Türk Standartları Enstitüsü işbirliği ile “TS EN ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi” düzenlemiş olup 06-07 Mart 2017 tarihlerinde Odamız Eğitim Salon'unda gerçekleştirilecektir.

Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

Türkiye Odalar ve Borsalar BirliğiTürk Patent EnstitüsüKadın Girişimciler KuruluGenç Girişimciler KuruluBatı Akdeniz Ekonomisini Geliştirme VakfıAntalya AB Bilgi BürosuEnterprise Europe Network
Her hakkı saklıdır.© 2017 Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Gizlilik & Güvenlik | Telif Hakları
  • Antalya Kültür Sanat
  • EXPO 2016 ANTALYA
  • Antalya the Destination
  • Antalya Kadın Müzesi
  • Takograf